fbpx

Contact

Summery Cosmedical Group

Elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.30 uur
Tel. 074 278 3500
E-mail: info@summery.nl

Experience Center: Bokdamsweg 1, Bornerbroek

Bekijk alle contactgegevens

5 tips om jouw Cenzaa-omzet te boosten tijdens de Valentijnperiode

Tijdens Valentijnsdag draait het om liefde, verlangens en waarderingen. Als je het ons vraagt geldt dat in deze periode des te meer. Of het nu om de liefde voor je partner, ouders of beste vriendin is. Omdat de Cenzaa-geuren en -producten de perfecte cadeaus zijn voor jouw klant om mee te verrassen, geven we je een aantal handige tips om meer uit de Valentijn-verkoop te halen. Stimuleer dat geluksgevoel!

#1

Communiceer en spreek een brede doelgroep aan

Richt je in de communicatie niet alleen op vrouwen, maar ook zeker op mannen. Focus je niet alleen op stelletjes, maar ook op andere geliefden. In het interview dat Cenzaa onlangs met Mireille Mommers had, lees je meer over hoe je jouw online zichtbaarheid vergroot bij jouw doelgroep. Neem klanten visueel mee achter de schermen. Laat bijvoorbeeld zien dat je voorbereidingen treft op Valentijn en benadruk de urgentie om nú te kopen. Gebruik je social mediakanalen als verkoopkanaal. Velen van jullie hebben de afgelopen maanden bewezen dat dit écht het verschil kan maken.

#2

Doe iets extra’s en stimuleer herhaalaankopen en -bezoeken

Waak voor het geven van (hoge) kortingen, maar geef juist iets extra’s tijdens Valentijn. Maak bijvoorbeeld een aantal goodiebags dat jouw klant krijgt bij besteding vanaf een x-bedrag. Communiceer duidelijk dat hiervoor op=op geldt (urgentie creëren) en vul de goodiebags met bijvoorbeeld een waardebon, miniaturen of een Cenzaa-nagelvijl.

#3

Laat jouw klant verlangen

Laat jouw klant verlangen naar dat unieke Cenzaa-cadeau. Pak het cadeau mooi in en prikkel alle zintuigen. Spray bijvoorbeeld iets van het geurtje op de verpakking, hang er een lief kaartje aan en gebruik het mooiste inpakmateriaal. Presenteer tevens cadeaus in verschillende prijscategorieën, zodat er voor elke portemonnee iets wils is.

#4

Verleen exclusieve service

Wellicht bied jij het al aan je klanten aan: een exclusieve bezorgservice. Ook de lockdownservice van Cenzaa is nog steeds van kracht. De klant die last minute een cadeau bij jou scoort, zal je ontzettend dankbaar zijn voor de snelle service.

#5

Cenzaa-tools

Met de (coronaproof) tools van Cenzaa die je op de Cenzaa-Kennisbank vindt, bereik jij op een pakkende manier jouw klanten. Showcards, social media-afbeeldingen en webbanners. Heb jij hier al gebruik van gemaakt?